Alla inlägg under april 2010

Av Lord Roland Love Johansson - 25 april 2010 18:28

Äntligen söndagskväll

Så man kan börja jobba i morgon slippa ligga i soffan och titta på T,vn slå igen

boken lägga ifrån sig mobben vika ihop filten, spotta i nävarna och ta nya tag

tänk en hel vecka och bara jobba vad underbart.

Diska vinglaset kasta vissna rosor imedan ångesten kryper längs ryggraden då man undrar vad lördagen tog vägen.

Ändå längtar man till nästa helg och samma procesedur.


det skall fa,n vara glad

Av Lord Roland Love Johansson - 25 april 2010 11:43

Unas palabras de reglamentación da el poder

Av Lord Roland Love Johansson - 25 april 2010 11:41

kirjoitettu sana on voimaa

Av Lord Roland Love Johansson - 25 april 2010 10:17

Här sitter du och jag

lika påtvingade detta mediadrev som pågår när det gäller vårat kungahus

lyssna och läsa om denna otrohetsaffär dagarna i enda.

Tänk en tanke hur mycket tid lägger vi ner på det,men man vill ju veta

vad mina pengar tar vägen i skatter osv,

Hur känner en ensamstående mor med barn som inte får råd till varken semester

eller fritid hur känner sig en industriarbeterare som är tvungen att jobba dag som natt

för att rädda vår s,k välfärd.

Är det vi vill läsa på kvällen när man komer hem från arbettet?

Ja tydligen men man glömmer bort att det är vi som betalar genom skatter o,sv.

Och då kommer jag till min fråga.

Vad skall vi med detta kungahus som kostar samhället otroliga summor när dom

pengarna kunde läggas och sattsas på vår ungdom istället för detta glamorösa

kungahus

Att vi kan ta han om våra äldre och visa våran vördnad och respekt och ett tack

för det är dom som har skapat detta samhälle vi har idag

Tänk att det skall vara så svårt att ägna en tanke och uppoffring.

Åter till kunga huset eller skall jag säga skandalhuset, välkommen till vardagen

då ni sitter och äter flott och dricker fint medans vi arbetare betalar notan äter

svålen och då otrohet inte är att tänka på...! dels orkar man inte sen är det famijen

som står högast i kurs vi har lovat varandra evig trohet vi har inte råd med några

misstag som att hålla byxorna på plats.

Därför är det tråkigt att läsa denna Mediarus om dom bara kunde frysa ut royalisterna

Låt dom dra sin lina vid stureplan bara jag slipper betala och läsa om deras kåthet.


mvh

Av Lord Roland Love Johansson - 25 april 2010 02:27

Äntligen

Söndagsmorgon en kopp kaffe som jag sakta men med bestämda steg

sakta intaget köket då huvudet känns som en tennisboll mellan Gustav den 5

och Björn Borg trots alla hinder såsom skor och dev, bråtte når jag mitt mål

med trävande hand intager jag denna vätska som får mig att återfå medvetandet

sakta men säkert återfår jag släppet från denna koma och upptäcker att klockan bara

är tre på morgonen vad bra

så nu sitter jag framför denna maskin och med dimmiga ögon och kroppen full av

koffin och vårkänslor och en fågel som inte kan vara tyst  men med ett hopp att

allt .................!


Morrs


Av Lord Roland Love Johansson - 24 april 2010 04:26

                       


Lauantai paras
uusi päivä
uutta toivoa
kukat niityllä
jäähdytettävä aavikot
sulattaa jään
on osoitus minun
 


Rakkaus

Av Lord Roland Love Johansson - 23 april 2010 15:36

Livet är konstigt.ibland

När man tror och har bestämt sig hur man skall leva så
kommer ödet i mellan och bestämmer något annat.
När brevväxling leder till något nytt då kärlek uppstår
som man inte räknat med oooppps så är man kär igen.
och visst är det underbart skam vore väl annars när man
tror att ..............................................?


Av Lord Roland Love Johansson - 16 april 2010 20:07

Cuando el sol rojo establece
Creo que

Presentation


Carpe Diem

Omröstning

Är det för mycket sport på Tv och Radio
 Ja
 Nej
 Absolut inte kunde vara mer
 Är inte intresserad av varken Tv eller sport

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Kort


Ovido - Quiz & Flashcards