Alla inlägg under januari 2011

Av Lord Roland Love Johansson - 16 januari 2011 17:05

Som vanligt sitter man en söndag och inväntar på måndagen

det är inte min dag direkt, men jag har fått lite gjort här hemma

har stått vid spisen och lagat mat så det räcker ett par dar så slipper

man det på vardagarna annars händer inget förutom grannen har tvättat bilen

som vanligt när det regnar "lustig typ" så nu blir det snart T,V och soffan igen


Morsning

Av Lord Roland Love Johansson - 15 januari 2011 11:03

Jahapp ....!


Då var det lördag IGEN  och då infinner det ett stilla lugn,

kaffe är klart och man intar sin vanliga position vid köksbordet

det är nu som lördagsnöjet börjar... som vanligt har det snöat

Man skruvar på radion lyssnar till ring så spelar tänder ett ljus.

Och beskådar hur grannen skottar snö som vanligt, det var det sista

jag såg innan jag intog viloläge igår och det första jag ser på morgonen

Men so what han tvättar bilen när det regnar, tänk om man hade samma

energi jag blir bara trött av att se honom jobba.

Hoppas det snöar hela helgen skönt att se andra jobba


Själver skall jag inta soffläge och invänta Måndagen







Av Lord Roland Love Johansson - 9 januari 2011 10:53

Jahapp

Då var man hemma igen i mörka småland efter tre

veckor i storstan känns lite konstigt att börja tjäna

sitt levebröd och återgå till vardagen med byxorna på plats

igen men sånt är livet.

Längtar redan efter nästa möte med min käresta, men som tur är

så får jag trösta mig med Chika,s uppmuntrande kvitter och

massa kaffe och en fungerande mob . och en massa post att läsa

och en massa musik som förgyller tillvaron





Av Lord Roland Love Johansson - 5 januari 2011 13:01

Hej Hopp..!


Vaknar som vanligt med byxorna vid knäna och en trött flickvän

undrar vad som hände igår medans jag sakta letar efter kaffet

med nerdragna byxor. Ölen slut likaså vinet när öppnar bolaget

dra på sig blallorna att för frakta sig till centrum för att inhandla

livsupphåndlade medel stark ost lite annat starkt

och börja om från början.

Tänder en cigg trotts rökfubud här hemma och fundertar hur man

fixar en mage som liknar en tvättbäda.

Tacka vet jag goda och tåliga grannar '

 

Got nytt




byxlös'

Roland

Av Lord Roland Love Johansson - 3 januari 2011 13:14

Käre Gud...!

Var så snäll sänd kläder till alla fattiga damer

i pappas dator

 

Amen

Presentation


Carpe Diem

Omröstning

Är det för mycket sport på Tv och Radio
 Ja
 Nej
 Absolut inte kunde vara mer
 Är inte intresserad av varken Tv eller sport

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Kort


Ovido - Quiz & Flashcards