Alla inlägg under november 2013

Av Lord Roland Love Johansson - 16 november 2013 11:02

Min underbara man John och jag var gifta i 46 år. Varje år på alla hjärtans dag, gav han mig de vackraste blombuketter man kan tänka sig tillsammans med ett kort med bara fem enkla ord på: "Min kärlek till dig växer."

Fyra barn, 46 buketter och ett liv fyllt av kärlek var det hans livsgåva till mig när han gick bort för två år sedan. På min första alla hjärtans dag som änka, 10 månader efter att jag förlorade honom blev jag chockad då jag fick en jättebukett blommor adresserad till mig... från John.

Arg och förkrossad, ringde jag floristen och förklarade att det hade skett ett stort misstag.

Nej, kära ni, det är inget misstag. Innan din man gick bort var din man här och förbetalade buketter för många år framöver och bad oss att garantera att du skall fortsätta att få blommor på alla hjärtans dag varje år.

Med hjärtat i halsgropen lade jag på luren och läste det bifogade kortet. Där stod:

"Min kärlek till dig är evig."

Presentation


Carpe Diem

Omröstning

Är det för mycket sport på Tv och Radio
 Ja
 Nej
 Absolut inte kunde vara mer
 Är inte intresserad av varken Tv eller sport

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Kort


Ovido - Quiz & Flashcards