Direktlänk till inlägg 20 mars 2010

Förnekelse

Av Lord Roland Love Johansson - 20 mars 2010 09:29

Förnekelse


Är ett utryck som jag blandar ihop med missbruk tex, att man inte är alkolist eller narkoman ingen vill ju erkänna det... men jag skall inte gå vidare på det, men om man

läser tidningar och media så är dom fulla av olika bortförklaringar och förnekelser,

tex,jag har inte stulit, även fast man vet i grund och botten att man gjort det,

den vanliga  bortförklaringen är den stora minnesförlust man drabbas av i denna proktulära situation... jag tycker det är en vanlig företelse bland  politiker som har glömt vad dom sade igår " förnekelse" men det är klart man kan väl hava en viss förståelse att åldern tar ut sin rätt och minnet därmed.

Men det är klart det finns ursäkter för allt tex, varför man inte kunde komma i tid på mötet,varför man kom för sent till skolan osv,eller att man måste jobba över när man igentligen tar en öl bland jobbarkompisarna.

Eller frågar en man mig om jag gråter när jag ser en romantisk film vad blir svaret...?

Nej sånt skit

Men frågar en kvinna samma sak jo då blir det andra toner i skällan.... då vart

det hinkvis med tårar och en jävla bra film       


Förnekelse 


 Utan att ursäkta mig och som jag inte kan förneka så lockar en kopp kaffe







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

castellar del a frontera där vi tillbringade julen 1989 underbara 6 månader i andaluzien vid fint väder ser man ända till afrikas kust och gibraltarklippan ...

Av Lord Roland Love Johansson - 29 december 2020 06:29

gatukonst när den som bäst    

Av Lord Roland Love Johansson - 29 december 2020 06:08


   

Av Lord Roland Love Johansson - 27 december 2020 09:19


  min käresta i wien något försiktig med dessa stora djur  ...

Av Lord Roland Love Johansson - 27 december 2020 08:47

 På Tv   Sitter här och tittar på tv,n det är visst morgonprogramet i tv 4, den enda kanal jag tillfogar för tillfället och det slår min trötta hjärna med alla dessa matprogram som bjuds på denna kanal och pyssel av alla det slag och som kan ...

Presentation


Carpe Diem

Omröstning

Är det för mycket sport på Tv och Radio
 Ja
 Nej
 Absolut inte kunde vara mer
 Är inte intresserad av varken Tv eller sport

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Kort


Ovido - Quiz & Flashcards