Alla inlägg under mars 2010

Av Lord Roland Love Johansson - 31 mars 2010 11:46

Tjena bloggen........!


Tänk att vara ledig en dag från jobbet.

men det blir aldrig som man planerat vaknar,, som vanligt

med en fågel som talar om att det är dax vakna hon vet ju inte

att jag är ledig men hon väcker mig varje morgon med ett glatt

god dag, god dag.

Nog om denna hulligan, sakta men med bestämda steg försöker jag

inta köksregionen för en kopp kaffe som kan bryta detta medvetslösa

tillstånd.med mina trötta ögon och dimmiga tillvaro inser jag att det är slut

och med trötta ögon och hjärna som är kvar i drömmarnas värd, öppna denna

förpakning med trötta ögon och dimmiga tillvaro kan oundvikligen sluta på

ett sätt.......!


har nu ej tid att skriva mer p,gr ovanstående olycka



Av Lord Roland Love Johansson - 28 mars 2010 11:13

När det gäller objektiv effekt utvecklas

Godtyckliga ideologier inom ramen för utfallet

Under påverkan av seriös information realiseras

Informella i vad avser näringlivet.

Av Lord Roland Love Johansson - 28 mars 2010 11:05

Bästa sättet att uppnå inre frid
är att göra klart alla saker du har påbörjat
så jag bestämde mig för att se mig omkring här
hemma om det var något som inte var klart......
Så nu har jag tagit resten på rödvinsflaskan, Bailys,n,
Kahluan, resten av stesolidburken, valiumkartan,
en chokladkartong och de sista 8 lyckopillerna
Du ANAR INTE hur BRA jag mår snacka om inre frid
Men jag förstår inte varför polisen vill ha ner mig från taket nu?
Så med polisen hängande i takrännan på väg upp så tar jag
tillfället i akt och önskar dig och de du håller kära en riktigt


GLAD PÅSK

Av Lord Roland Love Johansson - 28 mars 2010 11:00


Stackars dig, sa psykiatern. Kan du berätta för mig varför du dricker så mycket?
Jag ska försöka och förklara det hela, sa patienten
Jag blev förälskad i en änka som hade en vuxen dotter. Jag gifte mig med änkan och strax där efter gifte sig min far med min styvdotter. Då blev min fru och jag svärföräldrar till min far.
Efter en tid fick min styvmor, alltså min frus dotter, en son. Den pojken blev naturligtvis min bror, eftersom han är min fars son. Men han är också son till min frus dotter och därför blir min fru pojkens mormor och jag blir morfar till min bror.
Så fick min fru och jag en son, som blir min fars svåger. Min sons storasyster är ju även hans farmor - eftersom min far är hans farfar. Min far är alltså mitt barns svåger eftersom hans syster är min fars fru.
Jag är alltså bror till min egen son. Min son är min farmors brorson och jag är farfar till mig själv. Jag är bror till min far och samtidigt både son och far till honom.
Min fru är min styvmor, mor, svägerska och styvdotter. Jag är far och son till mig själv!
- Tack, sa psykiatern. Jag förstår att du dricker. Fortsätt med det

Av Lord Roland Love Johansson - 27 mars 2010 16:53

Livet är ett sexuellt 

överfört tillstånd

      med

Dödlig utgång

Av Lord Roland Love Johansson - 27 mars 2010 09:53

          Ekonomi

     är en vetenskap

         uppfunnen

             av

       Överklassen

    för att komma åt

        frukterna

            av

       underklassens

         Arbete

Av Lord Roland Love Johansson - 20 mars 2010 15:38

Gamla hus


Dom blir bara vackrare med åren och mer åtråvärda

precis som kvinnan dom blir bara vackrare och vackrare

och kursen bara stiger trots att jordens dragningskraft

har en viss påverkan


Av Lord Roland Love Johansson - 20 mars 2010 09:29

Förnekelse


Är ett utryck som jag blandar ihop med missbruk tex, att man inte är alkolist eller narkoman ingen vill ju erkänna det... men jag skall inte gå vidare på det, men om man

läser tidningar och media så är dom fulla av olika bortförklaringar och förnekelser,

tex,jag har inte stulit, även fast man vet i grund och botten att man gjort det,

den vanliga  bortförklaringen är den stora minnesförlust man drabbas av i denna proktulära situation... jag tycker det är en vanlig företelse bland  politiker som har glömt vad dom sade igår " förnekelse" men det är klart man kan väl hava en viss förståelse att åldern tar ut sin rätt och minnet därmed.

Men det är klart det finns ursäkter för allt tex, varför man inte kunde komma i tid på mötet,varför man kom för sent till skolan osv,eller att man måste jobba över när man igentligen tar en öl bland jobbarkompisarna.

Eller frågar en man mig om jag gråter när jag ser en romantisk film vad blir svaret...?

Nej sånt skit

Men frågar en kvinna samma sak jo då blir det andra toner i skällan.... då vart

det hinkvis med tårar och en jävla bra film       


Förnekelse 


 Utan att ursäkta mig och som jag inte kan förneka så lockar en kopp kaffe







Presentation


Carpe Diem

Omröstning

Är det för mycket sport på Tv och Radio
 Ja
 Nej
 Absolut inte kunde vara mer
 Är inte intresserad av varken Tv eller sport

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Kort


Ovido - Quiz & Flashcards